Veel gestelde vragen

Bestellen

Geen bevestigingsmail ontvangen?

Het is mogelijk dat je per ongeluk je mailadres niet helemaal goed hebt ingevuld of dat je mail in je spambox terecht is gekomen. Mocht je hem niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, ontvang je in je mail een track and trace code. Hiermee kan je bij Postnl je bestelling volgen. Wanneer je toch nog vragen hebt over de levering van je bestelling neem dan contact op met onze onze klantenservice

Ik wil de bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan de factuur weggelaten worden?

Bij Lief&Leuk kraamkado verzenden wij de pakketjes als kado! Daarom sturen wij nooit de factuur mee in de doos. Zo kan je met een gerust hart je bestelling plaatsen en laten bezorgen bij iemand anders.

Betalen

Welke betalings mogelijkheden hebben jullie?

Je kunt bij ons met de betaal methode iDeal betalen.

Wat zijn jullie betaalgegevens?

Naam: Ontwerperie
Bank: NL04 INGB 0005 0846 88

Wijzigen/annuleren

Wat moet ik doen als ik mijn adres fout heb doorgegeven?

Mail dan binnen 1 uur na het plaatsen van je bestelling naar onze klantenservice, dan gaan wij kijken of we je bestelling nog kunnen tegenhouden en aanpassen. Als jouw bestelling al is verzonden en je hebt de track and trace code ontvangen kunnen wij je bestelling helaas niet meer aanpassen omdat het pakketje dan al bij PostNL ligt. Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan gaan we kijken of we je alsnog toch nog kunnen helpen.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?

Jammer dat je je bestelling wil annuleren, maar natuurlijk geen probleem. Mail dan binnen 1 uur naar onze klantenservice om je bestelling te annuleren. Als het pakket al is verzonden en heb je een track en trace code ontvangen dan kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren. Mocht je het pakketje niet meer willen dan mag je het natuurlijk aan ons retourneren. Alles over retourneren vind je hier.

Hoe lang duurt het voordat ik het geld op mijn rekening heb van een geannuleerde bestelling?

Wanneer je een bestelling hebt geannuleerd zullen wij zo snel mogelijk de terugbetaling verwerken. Hiervoor staat maximaal 10 werkdagen, maar meestal heb je het binnen een paar werkdagen al terug op je rekening staan.

Verzending/bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven € 50,- verzenden wij gratis! Daaronder betaal je voor een verzending binnen Nederland €3,95 voor een brievenbus pakketje en voor een post pakket €5,95.

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen. Hoe volg ik mijn pakket?

Soms beland onze mail in de spambox, check deze voor alle zekerheid. Ook kan je kijken in je account op onze website. Ga naar desbetreffende order, klik op verzending en vervolgens zie je je track and trace code. Heb je geen account aangemaakt en geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?

Vervelend om te horen dat jouw pakket is beschadigd. Natuurlijk gaan we dit netjes voor je oplossen. Om dit zo snel mogelijk samen met PostNL voor je op te lossen ontvangen wij graag foto’s van de beschadigde inhoud, de doos en ander verpakkingsmateriaal, dus het is erg belangrijk dat je deze bewaart.

Hoe meer foto’s we ontvangen, hoe beter en sneller we het samen met PostNL voor je op kunnen lossen.

Mijn pakket is niet bezorgd. Wat nu?

Vervelend om te horen dat jouw pakket niet is bezorgd. PostNL geeft hier de volgende uitleg op >>uitleg

Mocht je je antwoord niet bij PostNL vinden neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk gaan we dit netjes voor je oplossen.

Waarom heeft mijn gepersonaliseerde kado een langere levertijd?
De kado’s die worden gepersonaliseerd met naam of tekst worden handmatig bedrukt, dit heeft iets langer tijd nodig. Meestal worden deze kado’s 24 uur later verzonden.

Garantie/klachten

Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?

Helaas kan het voorkomen ondanks de strenge selecte van de kwaliteit dat er defecten of klachten ontstaan.

De meeste merken werken met een fabrieksgarantie van 1 jaar, maar ook buiten deze garantie zullen wij binnen alle redelijkheid van de verwachtte levensduur van het product er alles aan doen om de ontstane defecten naar tevredenheid op te lossen. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice..

Retourneren

Kunnen artikelen ook worden geretourneerd?

Producten mogen, wanneer deze niet naar wens zijn worden geretourneerd. Dit mag binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd hierbij wel rekening dat het product onbeschadigd in originele verpakking zit en ongebruikt is. Testen of passen mag natuurlijk wel. Let op! Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd.

Voor de volledige retourprocedure zie de pagina retourinformatie.

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Het retourneren van een product kan gedaan worden door middel van het terugsturen per post. Klik hier voor aanvullende retourinformatie .

Worden de retourkosten vergoed?

Is het ontvangen artikel toch niet helemaal wat je ervan had verwacht dan mag het altijd teruggestuurd. Ongebruikt, netjes verpakt en voldoende gefrankeerd. De directe retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet vergoed.

Ik wil een product terugsturen en omruilen voor een ander product. Hoe werkt dit?

Voor het terugsturen van het product kan je onze retourinformatie lezen. Wanneer wij jouw pakketje hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag terug. Je kan in de tussentijd dan alvast het artikel naar keuze zelf bestellen zo heb je het zo snel mogelijk in huis.

Let op! Gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd.