Betalen, Ruilen, retourneren en garantie

Betaalmethoden:

  1. Ideal
  2. Directe bankoverschrijving
  3. Creditcard
  4. Bancontact
  5. Billie (zakelijk op rekening)

 

1.iDeal
Meest gebruikte online betaalmethode in Nederland

2.Directe bankoverschrijving
Overboeking, ook wel bekend als overschrijving of bankoverschrijving, is een vertrouwde betaalmethode waarmee zowel nationaal als internationaal online wordt betaald. Zodra de betaling is ontvangen wordt de bestelling in 1 tot 2 werkdagen verzonden.

3.Creditcard
Betaal eenvoudig en veilig met je creditcard

4.Bankcontact
Betaal snel en veilig met Bancontact. Geschikt voor alle Belgische bankkaarten

5.Billie – zakelijk op rekening
Hoe werkt Billie achteraf betalen
Bij het bestellen kies je voor de betaaloptie achteraf betalen. Hiervoor werken wij samen met Billie welke het gehele achteraf betalingsproces voor ons uitvoert.
De facturering en vordering van je bestelling zullen wij hierbij over dragen aan Billie. Je ontvangt dan ook van Billie een email, met hierbij je factuur en de betaalgegevens.
Wanneer je de bestelling plaatst, wordt er direct door Billie een controle uitgevoerd. Is deze succesvol dan zal de order direct verwerkt worden en krijgt je de gebruikelijke bevestigingen. Word je order niet goedgekeurd dan wordt dit gemeld en kun je via een andere betaalmethode alsnog je order plaatsen.

 


 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen. Wordt het het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 7 dagen aan u gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten worden verrekend met het terug te storten bedrag.

Nadat wij het retourformulier hebben ontvangen, ontvangt u het retourlabel per mail.

Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn kunt u contact opnemen met klantenservice@liefenleukkraamkado.nl

Let op! Gepersonaliseerde cadeaus nemen wij niet retour. Spenen kunnen na opening niet worden geretourneerd/geruild.

Retourformulier

 


 

Retourneren van beschadigde producten & garantie

Als het bestelde artikel is beschadigd, een productiefout heeft of niet naar behoren werkt, altijd eerst contact opnemen met de klantenservice. Mail hiervoor naar klantenservice@liefenleukkraamkado.nl of bel 06-27102072. We lossen alle klachten zo goed en snel mogelijk op. De meeste klachten zijn binnen 1-7 werkdagen opgelost.

 


 

Garantie

Op alle producten van Lief&leuk kraamkado geldt een wettelijke garantie. De garantie staat in sommige gevallen bij het product vermeldt. Als er geen garantietermijn bij vermeldt staat geldt deze zolang als u redelijkerwijs bij normaal gebruik van het product mag verwachten.

Of iets wel of niet onder de garantie valt wordt door Lief&leuk kraamkado bepaald. Hierbij wordt onder andere gekeken of het normale slijtage is, een fabrieksfout of dat het product mogelijkerwijs niet is gebruikt zoals het bedoeld is. Naar garantie klachten wordt altijd in alle redelijkheid en zorgvuldigheid gekeken en doen we ons best om tot een passende oplossing te komen.

Onder de garantie valt ook dat de aangeboden producten datgene doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor de beeldvorming.. van een product van €100 mag je meer verwachten als van een product van €10

Heeft u vragen of klachten over een bepaald product mbt de garantie neem dan altijd eerst contact op met Lief&leuk kraamkado via de mail klantenservice@liefenleukkraamkado.nl of bel ons op 06-21918712